Kwiatuszki z bibuły i krepiny...





"Kwiat jest balsamem dla duszy,
jak Anieli w bieli..."


Przedstawiam moje pierwsze prace z bibuły i krepiny...





...pierwsze koszyczki z jajeczkami zrobiłam na konkurs w szkole na najpiękniej ozdobioną pisankę, w koszyczkach są dwa jajeczka oklejone kwiatkami z bibuły. 
Koszyczki zajęły I miejsce w konkursie.




Tutaj są krokusy i żonkile z bibuły, które dodałam do palemek Wielkanocnych.







Kolejne krokusy i żonkile, ale wykonane z krepiny, która jest idealnym materiałem na kwiatuszki...






Komentarze

  1. Piękne te Twoje krepinki:) Ja tylko zmysł mam, więc chociaż podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kwiatki :)))Widzę,że znalazłaś chwilkę na krepinkę *)haha :)Ja ostatnio na nic nie mam czasu :( Kilka świątków suszy się w piekarniku,ale nie poszalałam niestety :( Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty