Serdecznie, serdecznie dziękuję za kolejne wyróżnienie...

Bardzo serdecznie dziękuję za kolejne wyróżnienie, jestem bardzo wzruszona, tym bardziej że dopiero "raczkuję" w blogowaniu... Jeszcze raz dziękuję, wyróżnienia od Gwiazdka






...z kolei na blogu Fajnie być razem dowiedziałam się o zasadach przyznawania wyróżnień, oto one:
"1.  opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś
2.  przekaż go do 10 osób (wiem,wiem nie jest to łatwe)z prośba o opublikowaniu zasad
3.  osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza.
Kochani mile będziecie widziani w gronie stałych gości - obserwujących blog.Zasadą powyższej premii jest poznanie jak największej liczby blogów, a zostawienie swojej wizytówki jest dla Ciebie reklamą i zachęceniem do odwiedzenia Twojego bloga. Myślę, że każdy z nas marzy o jak największej liczbie gości :)"


Troszeczkę mnie nie było a tu nowe wyróżnienia od PiLLow










Jak tylko uporam się z czasem, to porozsyłam wyróżnienia dalej...


Komentarze

  1. Jeśli już jesteśmy w temacie wyróżnień, to zapraszam do siebie po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! jestem pod wrażeniem Twoich prac, a w szczególności kwiatów z krepiny - też bardzo lubię je robić, a już chyba ze 2 lata nie robiłam... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ...dziękuje serdecznie za wszystkie miłe słowa!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty