wtorek, 14 lutego 2012

Serduszka na szydełku i serwetka

Miałam mieszane uczucia, czy dzisiaj umieszczać post, czy nie... ale jednak zdecydowałam się umieścić, bo... zupełnie odcinając się od komercyjnej strony tego święta, to jest jedna prawda:
Jedyną i Największą Miłością, która nigdy nie Zawiedzie, nie Opuści, zawsze przy nas Trwa, to jest Bóg - Jezus Chrystus i nic więcej.
 Tu poniżej są moje prace- 5 serduszek, czyli cała nasza rodzinka...
"Miłość cierpliwa jest,
łaskawa jest.
Miłość nie zazdrości,
nie szuka poklasku,
nie unosi się pychą;
nie dopuszcza się bezwstydu,
nie szuka swego,
nie unosi się gniewem,
nie pamięta złego;
nie cieszy się z niesprawiedliwości,
lecz współweseli się z prawdą.
  Wszystko znosi,
wszystkiemu wierzy,
we wszystkim pokłada nadzieję,
wszystko przetrzyma.
  Miłość nigdy nie ustaje..."  1 Kor.13

31 komentarzy:

  1. W kalendarzu jest taki dzień,
    kiedy wszyscy kochają się.
    Dla tego dnia warto żyć,
    bo dobrze jest kochać
    i kochanym być.
    Miłość jest ważna
    i niech wiecznie trwa,
    lecz nie tylko tego dnia... :

    Pięknego, radosnego Walentynkowego dnia życzę Ci.. oby zawsze nosić w swoich sercach radość i miłość

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość powinna być w sercu cały czas, nie tylko w ten jeden dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak Ci dziękuję za ten wpis! Nic więcej nie napiszę, zgadzam się z Tobą w 100%.
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się zgadzam z Tobą na 100% ;))
    Prawdę rzekłaś ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh ja się z tym nie zgodzę, ale uważam, że miłość jest każdego dnia nie tylko w ten dzień... dużo miłości życzę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielko..piszesz dokladnie tak jak ja mysle..i dzis majac dzien wolny upieke chleb i wieczorem siade z mezem do kolacji i to bedzie nasza kolacja, nasz chleb, nasz wieczor i mysle ze Nasz Pan, Nasz Bog bedzie czul sie z nami dobrze.Sklepy omijam dzis wielkim lukiem, z daleka.Pozdrawiam Cie milo, zyczac wielu dowodow milosci roznej..)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja życzę wszystkiego dobrego każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że napisałaś dzisiejszego posta ....... dziękuję Ci za to :-)
    zgadzam się z tym w 100 %

    pozdrawiam ciepło

    A i dziękuję za wizyty u mnie odwiedzasz mój blog fotograficzny trochę więcej się dzieje na moim głównym blogu w Kwiatach natury :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Uściski dla serc od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne serca zrobiłaś!!! dużo miłości na co dzień życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostawiam Walentynkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te serduszka, nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym się nauczyć takie dziergać. Pomijając walentynki, umieściłaś ulubiony Biblijny fragment mojego męża:)aż mi się nasz ślub przypomniał:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bogu co boskie-ludziom co ludzkie:)))kochajmy się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te twoje serca..tak jak i wszystko tutaj prezentowane..czyli od serca;-)
    pozdrawiam i zapraszam do zabawy podaj dalej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne serca:)
    Gratuluję talentu:)

    Pozdrawiam.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłości codziennej...
    Serca w każdej postaci są piękne, prawda? Cieplutko się trzymaj! aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze się lekko wzruszam jak słyszę/czytam ten fragment listu św. Pawła. Cała definicja miłości.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również uważam, że miłość powinniśmy sobie okazywać codziennie :)

    Bardzo podobają mi się te serduszka :))

    OdpowiedzUsuń
  19. List do Koryntian - najpiękniejsze słowa o miłości... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla miłości warto żyć. Piękny post:)
    Dużo miłości dla Wszystkich życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z daleka do Ciebie przybywam, więc pozwól że na chwilę się zatrzymam.
    Kłopotu nie sprawię, ale pozdrowienia i życzenia zostawię.
    Za Twoją gościnność podziękuję.
    Uśmiechem przypieczętuję i dalej powędruję.
    Miło że jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie to ujęłaś... nic więcej nie trzeba dodawać :)
    Serduszka są urocze, szkoda, że takie beztalencie ze mnie w tej dziedzinie :(
    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem za miłością każdego dnia, płynącą z czystego serca i mieszczącą się w każdym małym geście. Serduszka śliczne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę cudownego Tłustego Czwartku
    I smacznych pączusiów przy kawce
    Pozdrawiam Słodkiego Obżarstwa !

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziekuję Ci za odwiedziny u mnie i miłe słowa.
    Jestem pod wrażeniem serduszkowej rodzinki :-)
    Pozdrawiam Was bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam cieplutko!
    Z dzisiejszymi pozdrowieniami
    przesyłam Tobie uśmiech radosny
    bo dni są coraz dłuższe...
    a to znak, że coraz bliżej do wiosny!
    Przyjemnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te koroneczki;-)Koniecznie muszę jeszcze do zainteresowań dołączyć szydełko;-)))
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Super serduszka, bardzo mi się podobają kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów a będę mogła i Ciebie odwiedzić :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...