Szydełkowe aplikacje, kwiatki, serwetki.

Szycie, szyciem ale czas pokazać, com uczyniła na szydełku.
Pomimo tego, że  małe serwetki, aplikacje - pochłonęły mi sporo czasu, czasami prawie 1,5 godziny - to warto, oj warto poświęcić ten czas:) 
Sami zobaczcie...
 
Serdecznie witam nowych obserwatorów oraz bardzo dziękuję stałym obserwatorom mojego bloga za obecność i komentarze, zawsze jest to bardzo miłe i zawsze bywam z rewizytą aby odpowiedzieć.
"Me życie jest cieniem, me życie jest chwilką, 
co ciągle ucieka i ginie.
By kochać Cię Panie, tę chwilkę mam tylko,
ten dzień dzisiejszy jedynie." św.Teresa od Dzieciątka Jezus

Komentarze

  1. Śliczniusie! Też mam ochotę kilka popełnić, ale ciągle coś innego zajmuje mój czas.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknosci pozdarwiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne małe serwetki :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, te niebiesko beżowe najbardziej mi się podobają! Podziwiam za cierpliwość w ich dzierganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milusie, praktyczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Serweteczki są prześliczne:) Bardzo mi się podobają:)Ciepło i serdecznie pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniusie:))strasznie lubię takie maleństwa:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, moja babcia takie dziergała, a ja niestety nie mam cierpliwości.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne , szczególnie podobają mi się te kremowe . Mam ostatnio "jazdę" na kolor kremowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne!Może podrzucę swoją włóczkę, bo mnie trudno się zabrać:)Lubię takie maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne serwetki!!!
    Szydełko, fajna rzecz, wiem, bo sama czasem chwytam z przyjemnością. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie drobiazgi, które zdobią różne przedmioty,Twoje są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności, też lubię szydełkować!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie je wykorzystasz zapewne:)Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne maleństwa...
    tak to jest, że duże wytworki chyba szybciej wychodzą...
    też ostatnio dziergam maleństwa i ciężko mi to idzie jak... nie powiem co... hihi

    OdpowiedzUsuń
  16. tworzenie jest samą przyjemnością, nie tylko powstają małe dziełka, jak te Twoje ale i odrywamy się, ja w czasie szydełkowania odpoczywam, odrywam się, marzę...
    Kreatywności cały stos życzę

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności. Takie słodziutkie maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie drobiazgi :)) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne drobiazgi..ale wymagaja napewno czasu by mogly powstac.)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne, bardzo podobają mi się te niebieskie, świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne są te szydełkowe dzieła..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty