Jak uszyć królika Tildę? - TUTORIAL cz.2 Spodenki, Uszka i Buźka

Ciąg dalszy szycia króliczka, część pierwsza znajduje się TUTAJ :)
Część druga obejmuje uszycie i przyszycie uszek, wyhaftowanie noska i oczek oraz spodenki.
Moje spostrzeżenia co do symetryczności  uszek i  oczek:
- za pomocą pisaka znikającego do tkanin lub cienkiego ołówka kreślimy sobie symetryczne kreski po obu stronach główki, gdzie będą przyszyte uszka,
- uszka można sobie najpierw spiąć szpilkami a dopiero przyszyć.
- oczka zaznaczałam sobie szpilkami, nie ma wówczas nierówności.

Czas na spodenki! Krótko mówiąc moje działania były dokładnie takie jak poniżej:

Mój szablon wykroju spodenek:

Moja praktyka szycia spodenek:
1. Ten sposób jest jak dla mnie praktyczny i po końcowym zszyciu nogawek wszystko ładnie się układa :) 
2. Spodenki mojego króliczka przyozdobiłam już zupełnie ręcznie koronkami. Znacznie ładniej wyglądają koronki doszyte na samym końcu :)
3. Spodenki przyszyłam ręcznie do ciałka królika, podwijając dwukrotnie pas. 
4. Zakładki zrobiłam po bokach brzuszka, aby spodenki były ładnie dopasowane.
5. Na koniec również doszyłam koronkę.

Oto efekt mojej uszytki :)

Króliczek w spodenkach :)


Komentarze

Popularne posty