Jak uszyć królika Tildę - TUTORIAL? cz.3 Sukieneczka i Kapelusik


To już ostatnia część mojego króliczka czyli szycie sukieneczki i kapelusika :)
Nie mam wykroju na sukieneczkę, ale nie potrzebuję, wycięłam prostokąt o wymiarach 
50cm x 20cm i obszywając brzegi z każdej strony.
Pospinałam sukieneczkę szpilkami, zrobiłam pliski i zszyłam.
Środek

Lewa strona

Prawa strona


Pliski wspaniale i równiutko wykonuje się uwaga: widelcem! Natknęłam się na taki sposób na fb :)
https://www.facebook.com/cinzia.peron.5/videos/1185895461437910/?fref=nf

Obszyłam cały obwód pasa również koronką :)




Teraz  czas na wykończenie sukieneczki.







na końcu szyłam kapelusik, podwinęłam go i przyszyłam swojego szydełkowego kwiatuszka i gotowe :)


Zapraszam również na dwie poprzednie części:

Komentarze

  1. Jakie Ty wspaniałe rzeczy pokazałaś. Obejrzałam wszystko, ale ten komentarz jest podsumowaniem poprzednich postów, bo nie chciałam się powtarzać. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. też napiszę ... super kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwilę mnie tu nie było i proszę, ile się podziało. ;) Kursik bardzo fajny, może skuszę się i uszyję własnego króliczka?
    Uściski serdeczne dla Ciebie i małej Anielki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Palmette dziękuję za uściski, Anielka rośnie nam pięknie, dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty