Amigurumi miś na szydełku, wzory i schematy :)

 
Ostatnio zaopatrzyłam się w sporo pięknych kolorów włóczek YarnArt Jeans i Jeans Plus, są to bardzo przyjemne włóczki w szydełkowaniu, jak wgłębicie się w tematykę wykonywania zabawek amigurumi, to te włóczki w ich tworzeniu wiodą prym :) Osobiście również mam o nich pozytywne zdanie i mogę je śmiało polecić. Szydełkowałam nimi już 
lalę - klik

sówki - klik

kolorową ośmiorniczkę - klik

Dziś przyszła pora na pokazanie się misia, wszystkie moje wzory są autorskie a zabawki powstają spontanicznie - tak też było z misiem :)

Misio ma turkusowe serduszko na brzuszku. Jak to w każdym projekcie, po wykonaniu zawsze uczę się czegoś nowego, teraz serduszko było by niżej, ale ogólnie jestem z misia bardzo zadowolona :)

Do tej pory maskotkom wyszywam buźki :) Dzięki temu wiem, że są bezpieczne a nasza mała córcia, nic im nie powyrywa :)

Włóczkowych zakupów jeszcze u mnie nie ma końca, ostatnio zakupiłam śliczne kolorki Drops...

 ...oraz włóczki, z którymi nie miałam wcześniej do czynienia a już mi się bardzo podobają :)
Włóczki kupiłam po sporej promocji w sklepie wełnianym - Klik

Kochani jeśli jesteście zainteresowani zrobieniem swojej maskotki na szydełku, to zapraszam na Pinterest, tam na mojej tablicy 
znajdziecie bardzo dużo wzorów szydełkowych na amigurumi, nie tylko na misie :)

Napiszcie, z jakiej włóczki najbardziej lubicie robić szydełkowe zabawki i czy je w ogóle robicie? Może wolicie serwetki, bieżniki a może pledy czy poduszki?
Z biegiem czasu, ja sama polubiłam każdą formę szydełkowania :)

Ps. U mnie na blogu z kursami zaczął się cykl wpisów o nauce szydełkowania - na który również serdecznie zapraszam :)

..........
Ściskam Was serdecznie!
Dorota 

Komentarze

  1. Misio świetnie się prezentuje ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem co stworzysz z tych pięknych fioletów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś przypomina mi Troskliwego Misia z dawnej bajki :) Zresztą w ogóle misie są świetne - każdy powinien mieć swojego misia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny Misiek i inne wytworki też !!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Teraz dziergam też trochę zabawek :) Uścisków moc ślę!

      Usuń
  5. Niesamowicie utalentowana z Ciebie kobieta. Wszystko bajeczne. W sówkach się zakochałam, są dla mnie perfekcyjne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie Kochana, mi sówki też przypadły do gustu - tylko oczka bym zmieniła ;)

      Usuń
  6. zawsze chciałąm nauczyć się robić na szydełku, ale ja to chyba nie mam do tego talentu. Miś jest cudny gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, Kochana nie ma w tym nic trudnego - więc zachęcam do spróbowania :)

      Usuń
  7. Cudowne prace. Na printerest są wzory pod każdym zdjęciem?? Zauroczylo mnie hello kitty😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na Pinterest są różne odnośniki a nie wszystkie prowadzą do schematów i wzorów, niektóre prowadZą do cblogów, sklepów i płatnych wzorów ;-)

      Usuń
  8. Wszystkie zabawki są wspaniałe, ale misiek jest the best!

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam sie w tym misiu! Jest przecudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Szydelkowe cudenka :) Moge na to patrzec i patrzec. Najbardziej mnie sowka ujela

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty