Czapeczki w serduszka i toczone drewniane unikatowe szydełka

Tak, tak Kochani - zapragnęłam i ja mieć moją czapeczkę w serduszka :)
Czapeczka jest wydziergana na drutach. 
Pamiętacie czapeczki zrobione na szydełku - Klik
Moja czapeczka jest dokładnie z tej samej włóczki, czyli YarnArt Merino Bulky i z całą stanowczością stwierdzę, że jest ona mało doceniana!
Jest to świetna włóczki na czapki, kominy, rękawiczki czy szaliki. 
Bardzo dobrze się nią dzierga i na drutach, i na szydełku. 
Jest ciepła i nawet po wypraniu zachowuje swoją strukturę i kształt a prałam ją normalnie w 40 stopniach.
Więc serdecznie polecam :)
No a tak się prezentuje moja czapulka...
Luksusowe szydełka z drewna
Czapeczka ma małe serduszka i duże u góry też, taką czapeczkę robiłam po raz pierwszy, więc to i owo przy następnych jest do poprawienia.
Jak widzicie z boku już zaczęłam dziergać drugą, też w serduszka dla córci :)

Włóczka Merino Bulky zdecydowanie bardziej wydajniejsza jest na robótki wykonywane na drutach. Z części motka po czapce na szydełku wyszła mi cała czapeczka na drutach, z małymi wstawkami w jasnym kolorze i jeszcze mi szarej zostało :) Ponadto cena tej włóczki też jest bardzo przystępna, bo za 100g = 100m, zapłacimy już około 10zł.
Tu zaczęta czapeczka dla maluszka:
Luksusowe szydełka z drewna
Luksusowe szydełka z drewna

No a tle są szydełka - pomału się toczą i toczą :)
Drewnie szydełka są naprawdę unikatowe - ostatnio wyszło piękne, jakby marmurkowe z jesionu :)
Sami zobaczcie, jest to numer 11mm - drewno jesion.
Luksusowe szydełka z drewna
Luksusowe szydełka z drewna

Razem z grabową 6mm już jest w drodze do swojej właścicielki :)
Luksusowe szydełka z drewna

Z racji takiej potrzeby, każde szydełko będzie już numerowane.
Luksusowe szydełka z drewna

Kochani serdecznie zapraszam do naszej grupy na Facebook :)
Mam kilka książek i czasopism, które chcę puścić bezpłatnie w obieg poprzez grupę, więc tym bardziej zapraszam do nas!
Grupa na fb: Szydełkowe DIY / Handmade Craft
 https://www.facebook.com/groups/szydelkoweDIY.HandmadeCraft/

Co tam u Was Kochani słychać? Czy robiłyście coś z tej włóczki? 
Może macie swoją ulubioną włóczkę na czapki i ciepłe rzeczy zimowe?
U mnie dzieje się bardzo dużo, praca, wyjazdy, spotkania i moje dzierganie :)
Powstają też nowe samouczki, ale trzeba je jeszcze dopracować :)
.............
Ściskam!
Dorota

Komentarze

  1. Czapka wygląda ślicznie, szydełka to małe dzieła sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, w czapeczce są małe niedociągnięcia ale co do szydełek, to się zgadzam :)

      Usuń
  2. czapka super! a szydełka normalnie mnie powaliły cudne, cudne i jeszcze raz cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Przy następnej czapeczce będzie mniej niedociągnięć ;) Jak po raz pierwszy zobaczyłam moje szydełka na żywo, to też mi się buzia śmiała :) Uściski ślę!

      Usuń
  3. Bardzo ładna czapeczka. Córci pewnie również będzie cudna. Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapka wyszła (ja bym jeszcze dodała kremowy pompon) ale kwestia gustu. Szydełkami wciąż się zachwycam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka bardzo ładna a szydełka po prostu marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna czapeczka!!! Wspaniałe szydełka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna czapka, a szydełka niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szydelko ah , te szydelko ! C u d n e !

    OdpowiedzUsuń
  9. Szydełkowanie to prawdziwa sztuka. U ciebie widać niezłe efekty. Propsy 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są te czapeczki - nie mogę wyjść z podziwu :) O szydełkach mogłabym pisać w każdym poście - są genialne <3 Marzę o całym komplecie hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. No szydełka to mnie zauroczyły ! Wyglądają rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapka jest świetna, a szydełka ..., jestem pod ich coraz większym urokiem ;).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty