Kurs krok po kroku - róże z bibuły, z brzegiem z plisy.


"Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź po prostu obok mnie i bądź moim przyjacielem."
Albert Camus




Potrzebne będą:

- bibuła,

-  nożyczki,

-  druciki,

- klej.


Krok 1

Odcinamy pasek bibuły o grubości 5cm – 6cm, rozwijamy go.


Krok 2

Zawijamy delikatnie 2 razy.



Krok 3

Zawijamy bibułę zgodnie z instruktarzem.



Bardzo serdecznie dziękuję za udostępnienie filmu   

Krok 4

Gotowy pasek ozdobiony pliską.


Krok 5

W zależności od długości paska tniemy go na 3,4 lub  pasków 
(jeden pasek powinien mieć około 30cm).


Krok 6

Zwijamy różyczki, wzór może być po prawej stronie, bądź po
lewej.



Krok 7

Przygotowujemy drucik i bibułkę zieloną oraz listek.



Krok 8

Gotowe kwiatuszki i bukiecik.



Komentarze

  1. Prześliczny kursik!!Róże śliczne:)Dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kursik. Jeszcze dzisiaj spróbuję czy potrafię zrobić różę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kurs, na pewno kiedyś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne róże i ładny kolorek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj rano, gdy przeglądałam zaprzyjaźnione blogi Judytka zobaczyła twoje kwiatki i oczywiście zażądała, abyśmy zrobiły takie same.
    Troszkę ciężko mi było zrozumiec o co chodzi z tym przekręcaniem, musiałam poszukac zdjęc krok po kroku.
    Teraz już wiem o co chodzi, ale chyba upłynie dużo wody zanim moje róże będą przypominały twoje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wystarczy trochę materiałów i dużo chęci i cierpliwości i mamy śliczny bukiecik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna, wiosna ach gdzie ty... - koniecznie zajrzałam skuszona widokiem kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kursik, różyczki są cudne. Muszę poćwiczyć :)) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze mam pytanie o drucik, to taki specjalny florystyczny jest?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne róże. Fajny kursik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kursik :) Fajnie zrobić samemu taki miły dla oka koszyk kwiatów :) Muszę spróbować :) Pozdrawiam, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne różyczki.Super kursik , ale coś mi nie wychodzi, pewnie trzeba nabrać wprawy.
    Pozdrawiam - Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no super sprawa! miły ten bukiecik ale bez ćwiczeń sie nie obejdzie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te Twoje różyczki. Wyglądają jak prawdziwe! Niezwykle dopracowane! Kiedyś musimy spróbować :) Pozdrawiamy cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne różyczki i to na dodatek z instrukcją... Nic tylko trzeba kupić bibułkę i kręcimy kwiatki. Pozdrawiam cieplutko Zdolną Kobietę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te różyczki:) musze skorzystać z twojego kursiku i też stworzyc takie cudne różyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudne różyczki,z pewnością kiedyś wykorzystam tym bardziej że wiosna nadchodzi.
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, dostałam bukiecik, oczywiście, przepraszam, zapomniałam napisać. Stoi na mojej toaletce i pięknie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak już parokrotnie oglądałam ten Twój tutorial i marzy mi się, żeby zrobić sobie taki bukiet. Ale na razie pewnie na marzeniach pozostanie
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  20. Очень красиво! Спасибо за интересный урок!

    OdpowiedzUsuń
  21. ŚLICZNY WAZON. SAMA GO ROBIŁAŚ?

    OdpowiedzUsuń
  22. ...tak,wazonik sama zrobiłam z masy solnej,ale niestety są bardzo nietrwałe.pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń
  23. www.wierra11.blog.interia.pl30 maja 2012 18:25

    Wspaniałe róże.Dzięki tobie nauczyłam się je robić!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty