Kwiatuszki z krepiny - krok po kroku


„Żadna noc nie może być aż tak ciemna, żeby nigdzie nie można było odszukać choć jednej gwiazdy. Pustynia też nie może być tak beznadziejna, żeby, żeby nie można było odkryć oazy. Pogódź się z życiem, takim jakie ono jest. Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość. Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie.”   Phil Bosmana
Do wykonania kwiatuszków potrzebne będą:
- krepina w różnych kolorach,
- klej,
- nożyczki,
- drucik i obcęgi,
- flakonik.


Krok 1
Wycinamy z krepiny paseczki o wymiarach  5cm x 2cm (załamania krepiny muszą układać się pionowo)
Krok 2
Dwa przekątne rogi prostokąta zwijamy następująco...
  
 
 
Krok 3
Formujemy płatek. Do kwiatuszka potrzeba 5 płatków.

Krok 4
Wykonujemy środek kwiatuszka.
 
 
Krok 5
Przyklejamy  środek kwiatuszka z płatkami i obwiązujemy drutem.
 
Krok 6
Wycinamy prostokąty o wymiarach 5cm x 2cm i wycinamy listki.
Krok 7
Łączymy kwiatuszek z listkami za pomocą kleju oraz obwijamy  zieloną bibułą całą łodyżkę.

Krok 8
Gotowy kwiatuszek i bukiecik.
 
 Ściskam!
Dorota

Komentarze

  1. są śliczne i nie takie trudne :) dzięki za kursik!
    cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :) kiedyś z pewnością wypróbuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiatki, świetny kursik;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo:) na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kwiaty
    może sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tutek! Wiosną mi zapachniało...śliczne kwiatuszki:):):)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Twoje kwiatuszki:) Na pewno wypróbuje zrobić je na wiosnę:)

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

    www.kasiulkowetwory.blospot.com

    Pozdrawiam- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, moja Łucja uwielbia zabawy z papierem, to będzie miała pomysł na nowe kwiatki :))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, ja to nie mam cierpliwości ;) śliczne kwiatki! zapraszam na candy, przepraszam, ale Twój komentarz zniknął, bo musiałam usunąć posta, dotyczył starego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kursik - dzięki :) Wykorzystam przy pierwszej nadarzającej się okazji !

    OdpowiedzUsuń
  11. ...już wiem co zrobię z zalegającą krepiną, świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kwiatuszki! Dzięki za kursik, na pewno skorzystam:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny bukiet! Muszę zrobić. Dziękuję za nauki. :) Wiesz że nie wiem jeszcze co, myślę o tym sweterku. :) Jeszcze nie wiem jaki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, ciekawy sposób zwijania płatków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kursik. Odnośnie Łucznika, te stare maszyny są fenomenalne, Singera. Mój mąż mówi, że to prostota automatyzacji. Kiedyś go rozebrałam na części, mimo wszystko złożyłam. Najbardziej lubię w mojej maszynie po babci to, że mogę szyć szyfon po skórze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Olá!
    Gostei destas Flores!
    Bom final de semana para vc!
    Abraço,

    Norminha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty