Serdecznie dziękuję za wyróżnienie od...

Serdecznie dziękuję  Ali 
oraz  OliwkaEwka :) 
oraz  Angela Masa Solna
oraz Pasja-Monimarce
oraz artMamowanie 

za wyróżnienie...
“...za kreatywność,pomysłowość,niepowtarzalne pomysły i za…
inspirowanie innych blogowiczek ku lepszemu”. *  
Zgodnie z zasadami należy wytypować 10 blogów 
(I dziesiątka) :
1.
10.mojadrugastronalustra

Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wyróżnienie mojego bloga, z doświadczenia letniego już wiem, że nie będę teraz częstym bywalcem , bo... obsiany ogródeczek lubi odchwaszczanie, więcej ruchu rowerowego oraz zaczynają się obowiązki zawodowe...
Ps. Dostałam od 5 Wspaniałych Osóbek wyróżnienie,  więc rozdaję dalej 40 kolejnym blogowiczom...
(II dziesiątka) 
  1. AGATKA 
  2. haftytiny
  3. Anabel
  4. skimmia 
  5. Ewa 
  6. ewkiki
  7. Ela 
  8. Grodzia
  9. Asica 
  10. Lady Rottweiler  
Kolejne 10... już wkrótce... tymczasem zapraszam na bardzo ciekawy film 

Komentarze

  1. Gratuluje Ci wyroznien , slusznie na nie zapracoawlas-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnień i dziękuję za przyznanie mi wyróżnienia;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień!
    I życzę kolejnych sukcesów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie od Ciebie i Tobie gratuluję wyróżnienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo za wyróżnienie i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, do kolekcji jeszcze jedno.Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję I dziękuję jednocześnie za wyróżnienie, to dla mnie zaszczyt. :) Zmobilizowałaś mnie do większej aktywności w pisaniu bloga. :)
    Jutro zrobię nowy wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam jak zwykle, życzę miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję .Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anielinko, wyróżnienie jak najbardziej się Tobie należało. Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnień! W pełni zasłużone.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. serdecznie dziękuję, ale koniecznie powinnaś zaglądnąć jeszcze tutaj ;)
    http://artmamowanie.blogspot.com/2012/05/romantyczne-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję bardzo!
    miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję
    Nie wiem czemu nie wyświetlają mi się Twoje posty na blogu

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i serdecznie dziękuje za wyróżnienie i ciepłe słowa!
    Pozdrawiam serdecznie i żyzcę wspaniałego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  18. serdecznie Ci dziękuję za wyróżnienie :)Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że zniknęłaś na tak długo... Ciekawa jestem co nowego tworzysz :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty