Włóczki, guziki i ... z aliexpress - czy warto?

 Jak już wcześniej pisałam, po moich pierwszych i na pewno już nie ostatnich zakupach na ali... , postanowiłam zamówić na próbę kilka włóczek, kolorowe rozdzielacze oczek oraz guziki :)
Włóczki doszły mi najszybciej, bo już po 2 tygodniach miałam je u siebie, potem znaczniki/rozdzielacze a dopiero teraz guziczki. 
 Muszę powiedzieć, że z włóczek jestem zadowolona, są grubsze tak jak chciałam i bardzo dobrze robi się nimi na szydełku. Kolory są intensywne i to mnie ujęło, dokładnie takie jak sobie wyobrażałam.

Za te włóczki - TU zapłaciłam 12,75zł razem, czyli jedna kosztowała 4,75zł. 
50g mieszanka, idealna na szydełko nr.4 


Te kolorki kupiłam u innego sprzedawcy, ale doszły również bardzo szybko. Były ciut tańsze, za wszystkie zapłaciłam 12,59zł czyli za motek 4,20zł - TU

Kolejne doszły znaczniki czyli rozdzielacze oczek, kolorowe i liczyłam - jest 50 sztuk :)
Za nie dałam dokładnie 2,43zł, no myślę że to bardzo tanio - TU.
W grupach sprzedażowych na fb, jedna sztuka jest po 0,40gr.

Ostatnie guziki, kolorowe i nie tylko...
Wszystkich guziczków jest 200 sztuk, wielkość 15mm, koszt to 11,12zł - TU
następnym razem kupię również, jednak większych rozmiarów.
Czekam jeszcze na nożyczki :)
Czy warto kupować z chin? Ja jestem z zakupów zadowolona, jednak włóczki będę kupować w polskich sklepach. W podobnej cenie są włóczki drops i jak trafi się na okazje to yarnart też, a bardzo lubię te włóczki więc z nich nie zrezygnuję :)
Kochani a jak u Was, jakie macie doświadczenie w kupowaniu produktów z chin?

Ściskam!
Dorota

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy wpis bo ja nie mam żadnych doświadczeń ;) kolory cudne i ceny - baardzoo przystępne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja za pierwszym razem kupiłam szydełka, stopkę do mojej maszyny i foremki do ciastek, z wszystkiego jestem b.zadowolona - KLIK
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Nie kupowałam, a jak długo czekałaś na przesyłkę? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na aliexpress, pod opisem o dostawie jest notka od 27 do 48 dni. U mnie włóczki doszły już po 2 tygodniach, po 3 tygodniach znaczniki a teraz po 37 dniach guziki. No zobaczymy kiedy dojdą nożyczki... Uściski :)

      Usuń
  3. Ja kupowałam szydełka, znaczniki i kółeczka do pomponów. Jestem bardzo zadowolona, bo cena naprawdę niska a jakość całkiem niezła. Miałam jedną wpadkę przy zakupach na aliexpress, bo byłam pewna że zamawiam komplet wieszaków, a przyszedł jeden... ale nie doczytałam dokładnie opisu... generalnie zakupy tam lubię, ale trzeba dobrze sprawdzać ceny, bo czasem w naszych sklepach jest porównywalnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupiłam szydełka, ale zwykłe aluminiowe. Jak do tej pory sprawują się ok. Ja też patrzę na opisy i jaka cena za sztukę, porównuję też z innymi sprzedawcami :) Ściskam!

      Usuń
  4. Nie kupuję w necie bo ja z tych co dotknąć muszą:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i słusznie :) Co do włóczek, to kupowałam tak na próbę i jednak się nie zawiodłam, jednak odzież, buty czy bielizna, to bez dotknięcia i zmierzenia też przez internet nie kupuję :) Pozdrowionka!

      Usuń
  5. Ja nie kupowałam nigdy nic poprzez ten portal - kusi mnie, ale jakoś mam obawy przed płatnością - nie wiem dlaczego. A mam chrapkę np na safety eyes ;) Podobają mi się te znaczniki - takie kolorowe, ja mam pastelowe i takie smutne się wydają te moje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bezpiecznych oczek(safety eyes) jest sporo, a wybór też duży - KLIK, też myślałam aby je kupić. Mam tylko dylemat, co do wielkości bo nigdy nie kupowałam a jak okażą się za duże do maskotki, albo za małe to będą leżały :( Jak masz większe doświadczenie, to chętnie się dowiem o wymiarach oczek. Co do płatności, to bajecznie prosto, bo są płatności online i kartą. Osobiście wolę online a mam konto w mBanku, po przelewie od razu masz info na poczcie o transakcji. Uścisków moc ślę!

      Usuń
  6. Osobiście właśnie czekam na swoją pierwszą przesyłkę. Długo się zastanawiałam i zobaczymy jak to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już kupiłam mnóstwo i dwa razy mi zakupy nie doszły. Dlatego też zawsze kupuję mniejsze ilości u kilku dostawców :) A tak w ogóle to wpadłam z Ali i tyle. Normalnie uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobrze wiedzieć, dziękuję za dobrą radę :) To prawda, że to wciąga, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  8. Kupuje na ale od ponad 3 lat--ponad 500 transakcji---i jestem bardzo zadowolona i nie tylko ja ,,zamawiam tez na adres innych osob---mialam kilka sporow,ale zawsze z pomyslna koncowka...pozfrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Ja dopiero raczkuję w zakupach na ali... ostatnio jestem po pierwszym sporze, który został rozstrzygnięty na moją korzyść :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Też już mam kilka zakupów za sobą, z których jestem zadowolona - głównie guziki, znaczniki, szydełka. Ale włóczek jeszcze nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super i jak szydełka, zadowolona jesteś? Mi w sumie brakuje takich sporych rozmiarów - jeszcze się zastanawiam czy metalowe, czy bambusowe...

      Usuń
  10. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty