Rocznicowe candy :)

Tak jak pisałam wcześniej, oto liczba moich obserwatorów sięgnęła 400 oraz  dokładnie 2 dni temu minęły już 4 lata od mojego pierwszego posta - dlatego  bardzo serdecznie wszystkich zapraszam  na moje rocznicowe candy.

Tak więc, wszystkich chętnych bardzo proszę o  :
1. Pozostawienie komentarza pod tym wpisem z chęcią wzięcia udziału w losowaniu.
2. Zamieszczenie banerka na swoim blogu lub wraz z linkiem do mnie:)
http://aniolyanielki.blogspot.com/2013/09/rocznicowe-candy.html



3. Będzie mi niezmiernie miło, jak zapiszesz się do moich obserwatorów oraz polubisz moją stronkę na FB
Kursy krok po kroku - rękodzieło

Zabawa potrwa do 31 października, losowanie odbędzie się 1 listopada.
Wylosowaną paczuszką będzie:
Delikatny lniany woreczek z łabędziem, koronką oraz  kwiatuszkami. Do niego będą jeszcze dołączone niespodzianki.

Bardzo serdecznie zapraszam wszystkich chętnych do zabawy:))))
Ps.W ostatnim rozdaniu nagrodą pocieszenia oprócz magazynu była taka oto aplikacja szydełkowa i materiał.



Komentarze

  1. Oczywiście ustawiam się w kolejkę :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) Gratuluję też 4 lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuję się jako trzecia :)
    ale przede wszystkim gratuluję rocznicy i życzę z tej okazji przebogatej twórczości :)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chętnie stanę w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wezmę udział w Twoim candy :) banerek na moim blogu:
    http://koronkowyogrodek.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 4 lata blogowania!
    Z miłą chęcią zapiszę się na candy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy! :)
    Dopisuję się do zabawy z przyjemnością, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wg. Ciebie to ja nowicjuszka... hihi
    gratuluję 4 latek i oczywiście zapisuję się na cukierasy bo... słodkie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się zapisuje i gratuluje rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuje się i ja!!! Przyjmij moje gratulacje z okazji rocznicy bloga:) Banerek na negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Po cichutku i ja dołączam do kolejki !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się przyłączam...
    kraina-zyczen.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam i gratuluje liczby obserwatorów Ustawiam się w kolejce .....

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką przyjemnością ustawiam się w tej długiej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądają nieziemsko, zamarzę sobie o nich i ustawię się grzecznie w kolejeczce:)
    pozdrawiam
    banerek umieściłam tu http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie gratulujemy 4 lat i życzymy jeszcze kolejnych lat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję takiej miłej rocznicy i życzę dalszego miłego i owocnego blogowania:)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po takie fajne drobiazgi...
    Liczę na łut szczęścia ;)
    Pozdrawiam
    Marille
    (z http://marilles-crochet.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne candy:)
    chętnie ustawię się w kolejce
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/

    pozdrawiam
    weronka

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego naj... z okazji tak pięknej rocznicy blogowania.
    Chętnie przygarnę Twoje słodkości.
    Wszystkiego dobrego.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuję się z przyjemnością...

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są twoje prace :)i ja ustawiam się w kolejce nitkapanipee.blogspot.com obserwuje i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście staję w kolejce po Twoje śliczności! :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością wezmę udział w tak miłym candy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja chętnie zapisuję się na candy, gratuluję okrągłej liczby obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam , ja też piszę się na konkursik ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie wezmę udziała w candy, zapisuję się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  29. chętnie wezmę udział w zabawie. ciekawe nagrody się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję 4 rocznicy, pomyślałam sobie..wow,piękny staż,a potem się spostrzegłam,że mi i moim (po)tworom też leci już 4 roczek. :)
    Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce,bo nagroda bardzo mnie intryguje:)) Aśko

    OdpowiedzUsuń
  31. miło ni gościć na Twoim candy .Bardzo chetnie przygarnę tak ładne rzeczy.Czekam na pomyśle rozwiązanie candy pozdrawiam baner na solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy :) i chętnie przyłączę się do losowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję 4 latek i z radością się przyłączam :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń

  34. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    facebook : sabo eva /like/
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczny jubileusz..4 lata...Candy tez fajne ale ja nie biore udzialu bo mieszkam za granica i nikt mnie nie chce losowac bo do mnie przesylka jest droga..Tak wiec zycze Wam udanej zabawy.)

    OdpowiedzUsuń
  36. patrzę u siebie na blogu, mam baner z candy u Ciebie, ale z 1 września:)))))) dawno mnie nie było, w końcu nauczyłam się dodawać nowe blogi do bloglivinu to będę teraz na bieżąco:))) no to chyba już moje trzecie podejście do takiego wspaniałego candy, ustawiam się, trzymamy kciuki i gratulujemy!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się, baner już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejka już długa, jednak i ja się zapisuję :) Gratuluję czwartej rocznicy i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z otwartymi ramionami przyjmę te cukierasy :)
    Staję zatem w kolejce i liczę na szczęście.
    Gratuluję czwartej rocznicy - 4 lata to już coś.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  40. z przyjemnością ustawiam się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Grzeczniutko ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce jeśli można bo piękne candy u Ciebie. Gratuluję 4 latek ;) pozdrawiam bardzo serdecznie i zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję tak pięknego jubileuszu:)
    Oczywiście banerek wkleiłam i stoję grzecznie w kolejce. Uda się czy nie?, mam nadzieję ,że tym razem.... tak:)Pozdrawiam serdecznie kazia- iza. https://mojeprace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ cudne rękodzieło!!! Zapisuję się oczywiście :) I zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na takie śliczności ja też się zapisuję:)Ślicznie u Ciebie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  46. i zyczę następnych lat w blogowym swiecie :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych udanych lat blogowania. :) Oczywiście ustawiam się w kolejkę, dziękuję za zaproszenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ustawiam się w ogoneczku do ślicznego cukiereczka :)) i życzę kolejnych lat blogowania :))pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuję ślicznie że o mnie pamiętałaś,akurat wróciłam z urlopu a tu miła niespodzianka.oczywiście zapisuję się i pozdrawiam serdecznie 4 latka to już poważna sprawa,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  50. To i ja się w kolejkę ustawię...
    Miejsce sobie już teraz zajmę... a rano formalności banerkowych dopełnię ;-)))
    Cieplutko pozdrawiam
    aaa.... nooo....
    i gratuluję - wytrwałości, pomysłowości i życzę kolejnych... 40stu satysfakcjonujących lat blogowania i robótkowania

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję Ci pięknej rocznicy :-)
    Dziękuję za zaproszenie i oczywiście że spróbuję szczęścia, bo ja zawsze jestem ogromną wielbicielka Twoich wytworków :-)
    informacja u mnie na blogu :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluje kolejnego roku:) i zycze wytrwałosci i pomysłowości w kolejnym:)
    ustawiam się w kolejke oczywiscie;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolejnych lat radosnego tworzenia i bycia dla innych w blogosferze Ci życzę. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też chcę ;) tak trzymaj, żeby nasze dzieci, wnuki również korzystali z Twojego bloga ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Życzę wielu równie udanych postów :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam serdecznie.
    Piękne prace- miło się ogląda.
    Również chętnie dołączę do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości :)
    Banerek jest już u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie może mnie zabraknąć tam gdzie są anioły:-)
    Proszę, dorzuć mnie do grona, pozdrawiam, Barbara z
    http://5porroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeśli można, to i ja sie dopiszę po takie śliczności :)
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. W ostatniej chwili więc raczej mam małe szanse :) Ale spróbować trzeba bo takie śliczności rozdajesz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty