Motyl na szydełku - wzór, schemat

Poniższy motyl, powstał jako upominek dla wyjątkowej osóbki - mojej Siostrzyczki, oto on...
Motyl na szydełku - schemat i opis
Motyl na szydełku - schemat i opis
Przy okazji jego tworzenia, uczyniły mi się jeszcze inne drobiazgi...
Motyl na szydełku - schemat i opis
Motyl na szydełku - schemat i opis
Motyl na szydełku - schemat i opis
Motyl na szydełku - schemat i opis
Dla chcących odwzorować motyla, schemat:
Motyl na szydełku - schemat i opis

"Nie ma dru­giego człowieka ta­kiego jak ty. Jes­teś je­dyny w swoim rodza­ju i wyjątko­wy, całko­wicie ory­ginal­ny i niepow­tarzal­ny. Nie wie­rzysz w to, ale nap­rawdę nie ma
żad­ne­go dru­giego ta­kiego jak ty. I żaden człowiek, które­go kochasz, nie będzie już zwyczaj­nym człowiekiem. Ja­kaś osob­li­wa siła przy­ciąga­nia pro­mieniuje z niego. I ty zmieniasz się pod je­go wpływem. Je­mu możesz na­wet po­wie­dzieć: "Dla mnie nie mu­sisz być nieomyl­ny, bez błędów
ani dos­ko­nały, bo: Ja prze­cież Ciebie lu­bię!" " Phil Bosmans

Jak tam kochani dziergacie swoje motylki? Pochwalcie się koniecznie :)
.........
Ściskam!
Dorota

Komentarze

  1. Motyl jest prześliczny :0 Dzięki za zamieszczenie wzoru. Może sobie takiego zrobię na poprawę nastroju i aby przywołać wiosnę :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i dzięki za schemacik.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności zrobiłaś :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny motyl!!! Ja też je polubiłam:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyl jak motyl-świetny, ale ta miłość do siostry - cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. motyl przepiękny, siostra musi być wyjątkowa:) a wiersz na końcu posta - rozczulający:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny motylek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny motylek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Motyl wprost fantastyczny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny:)
    Pomimo szczegółów to szydełko dla mnie nadal jest czymś nie do przeskoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam serdecznie na wiosenne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny motyl.Ja też ostatnio sutaszowałma motylka..czy wszyscy już tak bardzo jej wyczekujemy...tej wiosny..ach gdzie Ty Jesteś????

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały motyl. Szydełkowanie wciąga:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny! Widzę, że nie tylko ja tworzę wyjątkowe robótki dla wyjątkowej Siostry :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty