Walentynkowe serduszko - DIY

Z końcem i początkiem roku oj dużo się wydarzyło w naszej rodzince - samego dobrego i aby tak było :)
Mój wolny czas na feriach spędzam oczywiście na tym co lubię, po za tym jestem na L-4, ale to wszystko dla naszego dobra. Co lubię? To co w większości widnieje na moim blogu, czyli wszelakie prace ręczne.
Z racji tego, że zbliżają się walentynki, to powstały takie oto serduszka. Na jedno jest już kursik POD TYM LINKIEM.
a na drugie dopiero się redaguje.



"Miej serce i patrzaj w serce" A.Mickiewicz

Komentarze

  1. Dzięki za bardzo czytelny kursik.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie serducho :)
    Dobrego roku, skoro się tak dobrze zaczął to niech tak trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa z tym serduchem. Ja niestety tak nie potrafię i co roku muszę coś nowego wymyślać :/. W tym roku myślałam o tym aby gdzieś wyjechać na walentynki. Co myślicie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty