Kamizelka, włóczka, szydełko, rękodzieło i dylematy.

Pisać czy nie pisać? - oto jest pytanie. 
Zastanawiam się, czy dalej kontynuować pisanie tego bloga?
Idealnie jest wówczas kiedy blogowanie pokrywa się z pracą zawodową,  wówczas blog niejako sam się pisze...  u mnie tak nie jest i nie będzie. 
Po pięknym czasie urlopu macierzyńskiego i wychowawczego, czas wrócić do pracy zawodowej. Czy lubię swoją pracę - tak, lubię. Lubię też moje miejsca blogowe, jednak przy pracy i obowiązkach domowych, czasu na pisanie jest niewiele. . . 
No a cóż ja to od ostatniego wpisu  uczyniłam, jest tego troszkę :)
Kamizelka dla córeczki, uszyta moimi janomkami z polaru i dzianiny. 







Zakupiłam ostatnio włóczki YarnArt trzy rodzaje, czas zrelaksować się przy szydełkowaniu :)








Coś już powstaje ...


Moje pierwsze zakupy na ali......, uważam za udane. Kupiłam szydełka, stopkę do haftowania (pikowania) i śliczne foremki do ciastek ;) 
Na fotce - szydełka i pierwsze kwiatki...

Poza tym czytam sobie dalej i polecam.


Lato wita nas kwiatami i takimi widokami:



Tak na koniec zapraszam na mój Instagram - bardziej tam się odnajduję niż na fb ;)
Jest tam więcej mnie i o mnie...


To jak kochani myślicie, pisać czy sobie odpuścić? Wiem, że na to pytanie muszę odpowiedzieć sobie sama, ale z chęcią poczytam, jak Wy podchodzicie do blogowania. 

Ściskam, jak zawsze gorąco!
Dorota



Komentarze

  1. Zdecydowanie pisać. Zobacz ile osób Cię obserwuje. Ja robię to regularnie, choć nie zawsze zostawiam ślad. To z braku czasu. To nic, że posty będą się ukazywać rzadziej. Tak to jest przy nadmiarze obowiązków. Ja jestem na tak!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :-) Ja z tą regularnością pisania, to całkiem odpadłam. Jednak zawsze odwiedzam tych co u mnie zostawiają ślad, w postaci rekwizyty;) Powiem szczerze, że pomimo co raz większej popularności mediów społecznościowych, to najwierniejsze i najcenniejsze kontakty mam z początków mojego blokowania. One trwają do tej pory, pomimo tak małej mojej aktywności. No to już sobie sama odpisuję na moje pytanie. Dziękuję Kochana za każdą obecność. Uścisku!

      Usuń
  2. Oczywiście i zdecydowanie że pisać...oprócz pracy zawodowej i pracy w domu należą się też chwile dla siebie i swoich pasji...bo to też jest ważne by na chwilę oderwać się od codzienności. Posyłam moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Gosiu, to są chwile tylko dla siebie. Dziękuję za ten cenny głos. Ściskam!

      Usuń
  3. Byłam na instagramie, fajnie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na to pytanie musisz odpowiedzieć sobie sama:)))bo blog to jest miejsce relaksu,przyjemności,a jak straciłaś serce do blogowania to nic nie zrobisz na siłę:))Ja prowadzę bloga już siedem lat i nie zamierzam rezygnować,bo lubię to robić:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu nie chodzi o serce, jak wyżej napisałam - lubię moje miejsca blogowe, tu bardziej chodzi o czas. Dziękuję za cenny głos, więc blogujemy dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście na blogowanie potrzeba trochę czasu, a przy pracy zawodowej, dzieciach i prowadzeniu domu, niestety jest go niewiele, ale nie porzucaj tego, miło jest tu do Ciebie zaglądać
    pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Małgosiu :-) To prawda, że przy tych wszystkich obowiązkach, co napisałaś, to czasu niewiele. Jednak spróbuję się ostatecznie zmobilizować. Nie ukrywam, że tak cenne słowa, utwierdzają mnie w tym, że wart tu być :-) Ściskam.pa

      Usuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty