Aniołki z masy solnej - duża kolekcja

Wdzięczne aniołki z masy solnej. Wszystkie aniołki suszę w pierniku w 70 stopniach, nawet jak są czasami ciut zarumienione, to farba łanie je pokrywa.
Przepis na masę solną oraz jak wykonać aniołka z masy solnej krok po kroku, znajdziecie  - TU :)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
"Przyjmij, co ci ten dzień przyniesie:światło, powietrze i życie, uśmiech, płacz i zabawę.

Cały cud tego dnia." - Phil Bosmans

Uzbierała mi się ładna kolekcja, większość rozdałam jako prezenty pod choinkę :) 
Jak tam, któraś z Was robi aniołki z masy solnej, pochwalcie się swoimi pracami!
Ściskam!
Dorota

Komentarze

  1. Sliczne, urzekające przemyślaną oszczędnością w ozdobieniu. renata.

    OdpowiedzUsuń
  2. ..ps.Renatko - aniołki są jeszcze niewykończone oczywiści.To mają być wiosenne aniołki, więc czekają na wiosnę... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta, z motylimi skrzydłami!!
    Cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Aniołki! Ja nie robię nic z masy solnej, ale pewnie wszystko przede mną ;) Natomiast w tym roku mam też w planach zrobić ozdoby z trochę innej masy, ale myślę, że może mi to pójść łatwiej niż szydełkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ZUzanna i SzydełkoweCUDAsie za piękne słowa! Tak mnie teraz kusi masa porcelanowa, wydaje się szlachetniejsza od zwykłej masy solnej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty