Przejdź do głównej zawartości

Wstaje nowy dzień - Pan Bóg rodzi się

"Ma czternaście lat
Bogu mówi tak
mówi tak.
Ma urodzić Go
na Anioła znak
nie wie jak.
Nie potrzeba słów
wszystko sprawi Duch
Święty Duch.
Ma czternaście lat
Bogu mówi tak
mówi tak.

 To jest Zwiastowanie halo , halo.
To się dzisiaj stanie halo , halo.

Nie potrzeba słów
wszystko sprawi Duch,
Święty Duch.
Nie potrzeba słów
wszystko sprawi Duch
Święty Duch
Święty Duch.


Józef o ty wie
widział to we śnie
jak we śnie.
Wstaje nowy dzień
Pan Bóg rodzi się
rodzi się.

 To jest Zwiastowanie halo , halo.
To się dzisiaj stanie halo , halo.

Nie potrzeba słów
wszystko sprawi Duch,
Święty Duch.
Nie potrzeba słów
wszystko sprawi Duch
Święty Duch
Święty Duch."   Arka Noego

Zapraszam do posłuchania

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Aniołek na szydełku - piękny wzór

Mój kolejny aniołek na szydełku, od podstaw aniołek jest mojego projektu :)
Myślę, że Wam się spodoba...
"Znalazłam skrzydła anioła
pokryte pyłem i liśćmi
zakurzone zapomnieniem
wyschnięte, bez miłości
wzgardzone ciszą

Przygarnęłam
Na zawsze
Zatraciwszy siebie
Zyskałam
Wiarę
Nadzieję
i Miłość"

Kochani pokażcie swoje aniołki i napiszcie, czy już macie swoje kolekcje szydełkowych ozdób.
Ściskam! Dorota

Aniołki z masy solnej - duża kolekcja

Wdzięczne aniołki z masy solnej. Wszystkie aniołki suszę w pierniku w 70 stopniach, nawet jak są czasami ciut zarumienione, to farba łanie je pokrywa.
Przepis na masę solną oraz jak wykonać aniołka z masy solnej krok po kroku, znajdziecie  - TU :)

Aniołki, gwiazdka i dzwoneczki na szydełku

Postarałam się i uczyniłam jeszcze gwiazdkę i dzwoneczki oraz kilka dodatkowych aniołeczków, wszystko płaskie. Miałam taki gruby kordonek naturalnego koloru i o takie mi właśnie ozdoby chodziło, każda z ozdób jest dosyć spora ale za to okazała... „Wielkie dzieło nawrócenia świata rozpoczyna się od małych nieraz wysiłków, od budowania zgody w naszych rodzinach, parafiach, w środowiskach pracy” ks. Jan Twardowski