Sensoryczne zabawki dla dzieci - kostki do gry i piłeczka na szydełku

W między czasie między czapeczkami powstały też sensoryczne, edukacyjne kostki i piłeczki dla dzieci. Piłeczki są kolorowe, kostki sześcienne też są różnokolorowe.



Zabawki są bezpieczne i mięciutkie, córcia i się nimi bawi i się do nich tuli. 
Nie chciałam umieszczać koloru czarnego, więc go nie ma - jednak są inne barwy i tak pomału maluch będzie się uczył kolorów :)
Wszystko wypełnione antyalergiczną kulką silikonową. 


Jedyną kostkę wykończyłam dookoła półsłupkami, w jasnym kolorze włóczki a drugą tradycyjnie, za pomocą igły i jasnej włóczki.
Pierwsza to tradycyjna kostka do gry, w drugiej doszyłam podstawowe figury geometryczne :) 


Świetna zabawki rozwojowe dla maluszków od 2 roku życia, jako zabawka terapeutyczna, stymulująca wzrok dla dzieci w każdym wieku.
Nauka liczenia przez zabawę :)

Nie ukrywam, że wykonanie kostki do gry, pochłonęło sporo czasu, ponieważ każde kółeczko musiałam doszyć oddzielnie. W tym samym czasie już dawno wyszłaby lala - Klik, albo miś - Klik maskotka amigurumi na szydełku :)
Ośmiorniczka też by była szybciej, cały schemat na ośmiorniczkę - Klik
Jak tam dziergacie zabaweczki dla swoich dzieci a może już wnuków?
Pochwalcie się koniecznie :)
.............
Ściskam!
Dorota

Komentarze

  1. Do tak cudnych kolorów to i ja się uśmiecham, choć dzieckiem już nie jestem. ;) Super pomysł. Uściski serdeczne przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko, pomysł super a córcia już uczy się kolorów :) Moc uścisków ślę :)

      Usuń
  2. Super pomysł, ciekawie to wygląda, zazdroszczę zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, szydełkowanie nie jest takie trudne zachęcam do spróbowania :)

      Usuń
  3. Śliczne wyszły te zabawki. Fajny sposób na edukację od najmłodszych lat. Ja już chyba zapomniałam, jak się robi na szydełku 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nasza córcia już ma kolorowe piłeczki, teraz kostki i jeszcze doszły kolorowe jajeczka - no i zaczyna już rozróżniać kolory a nie ma jeszcze 3 lat ;)

      Usuń
  4. Śliczne i przydatne. Nigdy nie dziergałam zabawek ale teraz kiedy pojawił się maluszek w rodzinie pewnie zacznę. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też wcześniej nie dziergałam zabawek - ale jakoś tak przy córci zaczęłam, oj dzieci dodają skrzydeł i kreatywności :)

      Usuń
  5. Super pomysły i świetna nauka przez zabawę 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak piszesz, nauka przez zabawę - teraz czas na mikrofon, oczywiście też kolorowy ;)

      Usuń
  6. Piekne,oryginalne i modne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy modne ale na pewno oryginalne i bezpieczne dla dzieci :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Fajne zabawki, ja zrobiłam prostą kostkę z kwiatowymi granny squares. Taką z każdą ścianą w innym kolorze też mam w planach. Zapraszam do mnie :)
    https://ankidlubanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze jedną kostkę na koncie ale jeszcze o niej nie pisałam i jednak dziergać będę już inaczej ;) Pozdrawiam serdecznie i chętnie Cię odwiedzę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty