Ciepła czapka na szydełku i drewniane szydełka

Witajcie Kochani już w Nowym Roku, jeszcze nie robiłam podsumowania ostatniego roku - może zdobędę trochę czasu na feriach i coś tam takiego powstanie, jednak nie przywiązuję do tego aż takiej uwagi:)
Przede wszystkim dziękuję moim wiernym duszyczkom, które do mnie zaglądają i zawsze znajdą czas na to, aby napisać chociaż kilka dobrych słów!
Moje ubiegłoroczne prace skupiły się głównie na szydełkowaniu i recenzowaniu włóczek ale były też prace plastyczne i oczywiście szycie. Ostanie moje prace, to szydełkowe czapeczki wykonane drewnianymi szydełkami, które toczy w drewnie mój osobisty Małżonek - ponieważ zainteresowanie szydełkami, było spore - tym razem przedstawiam Wam szydełka jednokolorowe :) 
Na zdjęciu wymiary 6 mm, 7 mm i 8 mm już są u nowej właścicielki.
luksusowe drewniane szydełka

Tu jaśniutkie szydełko nr 6 mm, z drewna grabowego:


Szydełko nr 7 mm, pięknie cętkowane z drewna jesionowego :


Natomiast szydełko nr 8mm, wykonane jest z czereśni :


Gdyby ktoś chciał jaszcze zamówić szydełka, to śmiało piszcie :)
Teraz przedstawiam Wam kolejną czapeczkę, tym razem dla najmłodszej córci - włóczka YarnArt Merino Bulky, moje drewniane szydełko numer 6mm - Klik.




Tym samym szydełkiem wydziergałam jeszcze jedną czapkę, dla starszej córki z włóczki Himalaya Dolphin Baby. Świetna, wydajna i mięciutka włóczka - wystarczył jeden motek!
Następnym razem Wam ją pokażę, ponieważ czapka została na całe ferie zimowe w szkole... 
Czapeczki dziergałam tym samym wzorem, co moją czapkę- Klik, jest to ścieg krzyżowy - tak się nazywa, robiłam go z podwójnych słupków, skrzyżowanych ze sobą a między nimi jeszcze 3 oczka łańcuszka.

Zapraszam Was również na najnowszą recenzję, tym razem kordonka Garden - bardzo fajny, nadający się na świąteczne dekoracje i nie tylko - Klik.

Dziękuję serdecznie za Wasze wszystkie uwagi, spostrzeżenia i za to że jesteście ze mną :) 
Każdy dzień przynosi wiele, czasami są to rzeczy dobre, przyjemne i miłe a czasami takie, które chcą nam podciąć skrzydła. Jednak ja chcę się skupiać, tylko na tych dobrych rzeczach i to, że jesteście daje mi bardzo wiele :)
............. 
Ściskam!
Dorota

Komentarze

  1. Witaj Dorotko
    wszystkie dobrego w Nowym Roku !
    szydełka bardzo ładne i pewnie fajnie się nimi dzierga;
    czapeczka ma ładny kolorek
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Szydełkami wydziergałam już 2 czapeczki, teraz kolej na dywanik ;) Serdecznie pozdrawiam Asiu!

      Usuń
  2. Przepiękny kolor czapki :D a szydełka drewniane wyglądają bardzo szykownie .

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czapka!!! Ładny kolorek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) Jak kupowałam włóczkę, to nie wiedziałem że w rzeczywistości będzie tak ładny kolor! Uściski Kochana :)

      Usuń
  4. Przesliczna czapka.Ciekawy kształt tych szydełek.Lubie robić tymi nićmi.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, teraz szukam kordonka grubszego i sztywniejszego:) Piękne pozdrawiam...

      Usuń
  5. Piękne szydełka, aż zazdroszczę, bo moje tez sa drewniane, ale zdecydowanie nie takie ładne. Szybko sie robi taka czapeczkę na dużym szydełku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, wygodne szydełka to podstawa :) Jak jest dopracowany wzór, to czapeczki robi się szybko. Serdecznie pozdrawiam 👍

      Usuń
  6. Szydełka są niezwykłe. Piękny design, prawdziwa sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To praw i są niezwykle ergonomiczne i wygodne :) Nie miałam większych rozmiarów, to Mąż mi wytoczył i mam już swoje i niepowtarzalne :) Ściskam!

      Usuń
  7. Helloooo ! Witam ! OMG ! C u d n e sa te szydelka , az by sie chcialo miec wszystkie ! Bede musiala sie u Ciebie troszke rozgoscic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szydełka są cudowne, mam nadzieję, że nadal jestem w kolejce :P A czapka piękna - jako, że nie mam córeczki, a podobno prawdziwy mężczyzna nie boi się różu, to... :P Sama rozumiesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak jesteś w kolejce, szydełka już zaczęły być rozsyłane - więc spokojnie, dam Ci znać i fotkę wcześniej :) Cóż tam u Ciebie ciekawego? Pozdrowionka :)

      Usuń
  9. Zakochałam się w tych szydełkach <3 można wiedzieć jaka cena i jakie są dostępne rozmiary?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się zakochałam :) Teraz już widzę, że brakuje większych rozmiarów. W sprawie szydełek napisałam e-mail na pocztę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie. Cudnie tu u Ciebie. Chciałabym się dowiedzieć co nie co na temat szydełkek. Pozdrawiam cieplutko. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, w sprawie szydełek najlepiej pisać np. poprzez formularz kontaktowy :)

      Usuń
  12. Czy te szydelka sa dostepne? Chetnie bym takie kupila. Prosze o info.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, szydełka będą dostępne od września - będzie nowa lista zamówień. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Witaj kochana jestem zainteresowana tymi szydełka i są cuden proszę o odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, obecnie sprzedaż szydełek jest zawieszona. :) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Popularne posty